torsdag 22 september 2011

GODA DAGARS MAGI



Nu har jag just haft ett exemplar av fotoboken "GODA DAGARS MAGI" in min hand i några timmar.
(Det blev lite kortvarigt för boken behövde plötsligt budas iväg till en tv-kanal)
Vi har jobbat riktigt hårt med denna bok; Petter, Sleepy och jag, så det känns fantastiskt att den nu finns i fysisk form, så där "på riktigt".

Det har varit en omtumlande resa, vi hade relativt kort om tid på oss att slutföra projektet, och med Patrik och Petters späckade scheman denna vår och sommar är det nästan ett under att det faktiskt har blivit en bok vi kan känna oss ganska stolta över!

Jag hoppas att eventuella läsare kommer att uppskatta boken, och glädjas åt den.

Boken finns att hitta på bokmässan i Göteborg, och i morgon 23/9 kl 12.30 finns Petter där för att signera boken.

Jag vill passa på att tacka alla som varit inblandade på något vis, alla nära och kära som funnits där på vägen i min närhet under åren.
Som hjälpt och stöttat mig på olika vis i mitt arbete.
Kan inte namnge er, ni är för många!

Jag känner mig djupt rörd över att fått chansen att visa mina bilder på detta vis, och är oerhört tacksam över alla fina människor jag stött på och fått äran att fotografera under alla dessa år!
Alla fick förstås inte plats i boken, men ni är alla en del av mig idag ändå, det ska ni veta.

TACK!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till er alla tre, jag vet hur hårt ni jobbat med boken, inte minst du Camilla, som gjort alla bilder, bara att välja bland alla tusentals bilder du har, är ett mäktigt jobb i sig.
    Men bra blev det verkligen till slut, det blev en praktbok i stort format A3, vilket jag tror förvånar många när dom ser boken i verkligheten.
    En fotobok om musik av högsta klass.

    Snyggt jobbat !!!

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket för den väldigt fina kommentaren Allan, det är otroligt glädjande att läsa dessa ord!

    SvaraRadera