tisdag 16 april 2013

BORÅS KONSTMUSEUM

Nu är det snart dags, jag kommer att medverka i en stor utställning på Borås Konstmuseum som egentligen handlar om svenska popens 50-åriga historia.
Jag fick äran att vara med och delta genom att  representera hiphopen med ett 30-tal av mina fotografier,
vilket känns otroligt roligt!

Utställningen öppnar nu på lördag den 20 april och pågår fram till 29 september.
Så har du vägarna förbi Borås i sommar, gå in och kika!

http://www.boras.se/forvaltningar/kulturforvaltningen/kulturforvaltningen/boraskonstmuseum/boraskonstmuseum/utstallningar/iwanttoholdyourhand.4.3b4a384113d1b25cfa080002173.html


För dig som stannar i Stockholm kan jag meddela att jag också kommer hänga lite bilder här i trakten i augusti, mer om det senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar